Klättrar på listan

Jag glömde en grej i garaget har nu seglat in på topp tio på Elibs lista för mest nedladdade noveller! Fantastiskt kul! När jag började med den här novellserien hade jag inga förväntningar alls och jag hade ingen aning om någon var intresserad av att läsa den romantiska erotik som jag själv tycker om. Det har varit och är fortfarande en väldigt spännande och lärorik resa som jag inte ångrar ett ögonblick av.

Mot väggen i en hiss ligger för tillfället på topp femton, men resten av novellerna har hamnat på efterkälken. Jag har tidigare spekulerat i om det beror på titel, omslag och baksidestext, men rent krasst tror jag mycket beror på att det kommer ut en sån otrolig mängd av e-böcker just nu. Som okänt namn är det lätt att drunkna i massorna. Det fina vädret kan också ha en del i det hela. På hösten och vintern kanske det faller sig mer naturligt att sitta inne och läsa än vad det gör på våren och sommaren. Så nu måste ju min nästa plan vara att ge ut något till hösten/vintern!

6 thoughts on “Klättrar på listan

  1. Stort grattis! Jag tycker att du ska vara supernöjd över att ha två noveller som ligger så bra till, med tanke på hur mycket som ges ut 🙂 Och folk behöver väl lite sommarläsning också 🙂

    Like

Leave a comment