Idag gästbloggar jag hos Romancedrottningen!

Idag är en stor dag. Jag har fått äran att skriva ett gästinlägg hos Simona Ahrnstedt!

Simona är en fantastisk författare, grym föreläsare, rolig bloggare – en sann inspirationskälla! (Eventuellt även den snyggaste kvinnan i svart!) Hon är så engagerad i romance att man blir alldeles uppfylld av läs- och skrivglädje.

Jag har skrivit regelbundet sedan 2011 utan att ha gått på en enda skrivkurs, men när Simona meddelade på sin blogg att hon skulle börja hålla skrivarkurser i romance bestämde jag mig för att det var dags att prova en kurs.

Ni förstår vart det här leder, va? Jag har alltid gillat att både läsa och skriva om kärlekshistorier, men på kursen så blev jag blev fångad, förälskad, förförd. Och nu är jag fast. För det är så det funkar med romance. Det är så underbart att när du väl är där, så vill du aldrig mer gå tillbaka!

Läs mitt gästinlägg här

Leave a comment